RSS

Kilka słów…

14 Maj

Tym razem nie będę pisał na tematy liquidowo-badawczo-certyfikatowe.  Do tego wpisu skłoniło mnie to, co się wczoraj (13.05) działo na „zielonym” forum w założonym przeze mnie wątku „Czy wiesz co inhalujesz?”.
Zostałem pośrednio, przez jakiegoś anonima, który boi się jak mężczyzna stanąć z odsłoniętą przyłbicą, oskarżony o nieczystą grę, umowy komercyjne z pewną firmą, bycie sędzią we własnej sprawie itp.

Nie zamierzam udowadniać, że nie jestem wielbłądem. Nie będę się tłumaczył i  przysięgał, że nikogo nie faworyzuję ani nikogo nie gnębię bez powodu. Zwolennicy teorii spiskowych przecież i tak nie uwierzą. Oni wiedzą swoje. Wiedzą, że każdy jest pazerny, chce tylko kasy lub władzy.
Mój śp. Dziadek zwykł mawiać „każdy sądzi po sobie”. To był Bardzo Mądry Dziadek.

Korzystając  z okazji chciałbym serdecznie podziękować wszystkim, którzy na forum, w PW, telefonicznie czy też mailowo przekazywali mi wyrazy swojego poparcia. To bardzo ważne słowa dla mnie. One pokazują, że to, co staram się mniej lub bardziej dobrze robić, ma sens. Te słowa znaczą dla mnie więcej niż jakakolwiek kasa, panie anonimie et consortes. A wiecie dlaczego? Bo tego się nie da kupić!

Przypominam, że każdy z chmurzących (jak też przedstawiciel producenta/importera/sprzedawcy) może zawsze zwrócić się z pytaniami dotyczącymi kwestii chemicznych związanych z płynami. Postaram się w miarę wolnego czasu odpowiadać na wątpliwości.

 
3 komentarzy

Opublikował/a w dniu 14 Maj 2010 w ogólne

 

3 responses to “Kilka słów…

  1. Saldrian

    14 Maj 2010 at 23:51

    Mój ulubiony chemiku , spodobało mi się to określenie i chyba bardziej je kieruje do osoby niż do wykonywanej pasji lub zawodu. Cóż taki mamy świat że ludzie którzy nie robią nic bezinteresownie nie chcą lub nie są zdolni do dopuszczenia do siebie myśli iż można właśnie w ten sposób. Pokątnie knując szukając dociekając, a czasami najprostsze rozwiązanie zwykły uśmiech czy dziękuje, jest największą nagrodą. Ludzie nie chcą myśleć w oczywistych sprawach, a z drugiej strony włączają nad myślenie. Ale cóż mamy 6 miliardów ludzi czasem zdarza się że jeden uśmiech zastąpi 100 obelg.
    Pozdrawiam i dzięki za swoje spostrzeżenia w temacie chemii🙂

     
  2. MiMaS

    20 Wrzesień 2010 at 21:38

    W takich wpisach przydałby się link do forum, o które chodzi. Ludzie nowi w temacie mogą zupełnie nie rozumieć…

     
    • StaryChemik

      20 Wrzesień 2010 at 22:45

      Minęło kilka miesięcy… to już ma znaczenie li tylko historyczne. Nowym się do niczego nie przyda.

       

Skomentuj

 
