RSS

No to ustawa antytytoniowa weszła w życie

15 List

Popatrzymy, jak to działa, poczytamy i posłuchamy co piszą i mówią. Jestem bardzo ciekawy, jak wejście w życie ustawy wpłynie na społeczny odbiór e-palenia i e-palaczy. Zastanawiam się, jak się przełoży na popularność naszego sprzętu, na sprzedaż i dostępność.

Wszystkich miłośników e-papierosów proszę o edukowanie ludzi – począwszy od tego, jak działa sprzęt, a skończywszy na prostowaniu oczywistego przekłamania – to jest ustawa antytytoniowa, a nie antynikotynowa.

To pisałem ja, Stary Chemik – były tytonista, obecnie nikotynista, a w przyszłości… kto wie…

 
2 komentarzy

Opublikował/a w dniu 15 Listopad 2010 w ogólne

 

Tagi:

2 responses to “No to ustawa antytytoniowa weszła w życie

  1. eser

    15 Listopad 2010 at 21:37

    „To pisałem ja, Stary Chemik – były tytonista, obecnie nikotynista, a w przyszłości… kto wie…”
    „nie idź tą drogą” Stary Chemiku
    Pozdrawiam

     
  2. StaryChemik

    18 Listopad 2010 at 21:38

    Znaczy… nie życzysz mi całkowitego uwolnienia się od nałogu?

     

Skomentuj

 
