RSS

Zbieram z podłogi…

08 Gru

Precyzując – żuchwę zbieram, bo właśnie mi opadła z hukiem. Napisałem przedwczoraj maila do Dr Prue Talbot, wyrażając swój pogląd (dość jednoznaczny) na kwestie przytoczone w prasie.(*)
Nie bardzo wierzyłem w odpowiedź. A tymczasem dostałem dziś całkiem sympatyczny mail z zaproszeniem do dyskusji na tematy związane z e-papierosami, badaniami itd. Muszę przyznać, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, o czym Wam niniejszym donoszę.
Mało tego – pani Talbot napisała, że właśnie wrzuciła w tłumacza Google mojego bloga. Oj, będzie zabawa z interpretacją.
Tak czy inaczej – będę informował o dalszej korespondencji. Aha, żeby nie było zbyt różowo – maile poszły też do działu naukowego rp.pl i kilku innych portali – zero reakcji.

(*) drobne wyjaśnienie, bo zastosowałem chyba zbyt duży skrót myślowy. Dr Prue Talbot jest cytowana we wszystkich notatkach prasowych, które pojawiały się w ciągu ostatnich kilku dni na polskich portalach (źródłem była depesza PAP).

 
8 komentarzy

Opublikował/a w dniu 8 Grudzień 2010 w ogólne

 

8 responses to “Zbieram z podłogi…

  1. eser

    8 Grudzień 2010 at 18:51

    E tam z interpretacją, Tłumacz Google ochroni Twój tekst przed publikowaniem bez Twojej wiedzy. Podejrzewam, że będziesz musiał sam tłumaczyć, lub opublikować po angielsku, czego Tobie i nam życzę.
    Z sympatią

     
  2. Mareckimt

    8 Grudzień 2010 at 18:59

    Zaczyna robić się bardzo interesująco. Szalenie jestem ciekaw dalszej wymiany poglądów. Stary Chemiku pisz na bieżąco o Waszej dyskusji.
    Mam też nadzieję, że pismaki kopiujące w skrótach i zmieniające w ten sposób sens wypowiedzi odszczekają swoje wypociny.

     
    • StaryChemik

      9 Grudzień 2010 at 09:41

      Będę pisał, jasne… a co do pismaków – ja niespecjalnie wierzę, że są reformowalni. Dla wielu z nich liczy się tylko wierszówka, a niekoniecznie prawda.

       
  3. Migotka

    8 Grudzień 2010 at 19:32

    Mirku, mogę się mylić, ale wydaje mi się, że gdybyś zastosował drogę urzędowo-papierową, to po dwóch tygodniach musiałbyś otrzymać jakąkolwiek odpowiedź w trybie administracyjnym. Być może mają gdzieś zapisane, że ich „niezwłocznie” trwa na przykład miesiąc, ale zawszeć to większe prawdopodobieństwo, że odpiszą. Spróbuj🙂

     
    • StaryChemik

      9 Grudzień 2010 at 09:39

      Wiem… można, ale po co. Szkoda mi na to czasu, mówiąc szczerze. My jako społeczność powinniśmy pomyśleć raczej o tym, jak propagować na zewnątrz e-fajki.

       
  4. marekn57

    9 Grudzień 2010 at 22:21

    A gdzie i kto coś pisał o naszej mikro społeczności w ostatnich dniach bo jakoś nie zauważyłem.

     
    • StaryChemik

      10 Grudzień 2010 at 20:45

      Było w wielu miejscach – m.in. na rp.pl, na onecie – nie chcę wrzucać linków, aby tego nie rozpowszechniać. Wystarczy spytać u wujka Gugla o dwa słowa – Talbot i e-papierosy.

       
      • marekn57

        10 Grudzień 2010 at 23:19

        Dziękuję, spytam.

         

Skomentuj

 
