RSS

ŁykiLiks ujawnia – będzie książka – wersja 2.0

01 Mar

Minął już ponad rok od chwili, gdy światło dzienne ujrzała moja książka – poradnik e-palacza. Okazało się, że było na nią zapotrzebowanie i chyba nadal jest, ponieważ jeszcze w starym roku dostawałem pytania i prośby o kolejne egzemplarze. Niestety, wszystko ma swój koniec – ostatnie (poza dwoma autorskimi) sztuki poszły „w lud” jeszcze jesienią. Przez ten rok nieco zmieniło się też na rynku. Sprzęt stał się bardziej niezawodny, pojawiły się nowe modele, nowe systemy. Kartomizery bezwatkowe, tanki, a przede wszystkim model eGo to ewidentne przeboje 2010 roku. O nich nie pisałem w pierwszym wydaniu, ponieważ nie istniały.
Przyszedł chyba czas na nową wersję poradnika. Namawiali mnie na niego niektórzy dostawcy (niebawem dowiecie się, którzy), jak też weterani e-palenia zmęczeni kolejnymi tysiącami pytań podstawowych. Namówiony przez nich mniej więcej 2 miesiące temu zacząłem pracę nad nowym tekstem, wprowadziłem sporo poprawek, dopisałem nieco informacji o nowościach, wyrzuciłem z kolei pewne fragmenty, które się zdezaktualizowały. Ponieważ miałem tym razem nieco więcej czasu, mogłem poddać tekst solidnej weryfikacji, której dokonali moi drodzy Recenzenci – starzy fachowcy od e-palenia – mówiąc krótko – tacy, którzy z niejednego (k)a(r)tomizera e-liquid inhalowali. Dodatkowo tekst został skrupulatnie przejrzany przez specjalistkę od języka polskiego, co pozwoliło na wyeliminowanie niezręczności językowych i wygładzenie tekstu. Szacuję, że około 25% tekstu zostało solidnie przeredagowane.
W tej chwili całość jest już w drukarni i czeka na swoją kolejkę na maszynie. Można się spodziewać, że niebawem gotowe egzemplarze pojawią się w ofercie rynkowej. Podobnie jak poprzednio poradnik przeznaczony jest raczej dla początkujących. Nie wnikałem w fantazje techniczne, nie omawiałem dziesiątek modów i ciekawych konstrukcji, które się pojawiają jak grzyby po deszczu. Kto wie, może kiedyś jakiś dobry specjalista od sprzętu zdecyduje się i taki poradnik dla zaawansowanych napisać.
To tyle informacji na dziś. Jak zawsze będę z niecierpliwością czekał na recenzje i uwagi.

 
1 komentarz

Opublikował/a w dniu 1 Marzec 2011 w ogólne

 

One response to “ŁykiLiks ujawnia – będzie książka – wersja 2.0

  1. gruby

    1 Marzec 2011 at 23:30

    „Namawiali mnie na niego niektórzy dostawcy (niebawem dowiecie się, którzy)”

    O jednym dostawcy wiem ale czekam czy się potwierdzi🙂

     

Skomentuj

 
