RSS

Wielkanoc 2011

22 Kwi

Pamiętam jak w latach 70. z wypiekami na twarzy słuchaliśmy tych utworów. Dużym zaskoczeniem była informacja, że libretto i muzyka zostały napisane przez dwóch młodych chłopaków, którzy ledwo przekroczyli dwudziestkę – Andrew Lloyda Webbera i Tima Rice’a.
Film niestety zobaczyliśmy wiele lat później – w czasach PRL był zakazany.
Przyznam, że do dziś te sceny i teksty mnie poruszają i zmuszają do refleksji. Obejrzyjcie, posłuchajcie.

Dobrych, spokojnych Świąt.

Ogród Getsemani


Nie wiem, jak mam Go kochać (Maria z Magdali – śpiewa Yvonne Elliman)


Ewangelia wg św. Jana 19,41 (John 19:41)

A na miejscu, gdzie Go ukrzyżowano, był ogród, w ogrodzie zaś nowy grób, w którym jeszcze nie złożono nikogo.

 
2 komentarzy

Opublikował/a w dniu 22 Kwiecień 2011 w ogólne

 

2 responses to “Wielkanoc 2011

  1. Riccardo

    26 Kwiecień 2011 at 17:03

    Byłem na polskiej wersji, gdzie grało TSA, a Piekarczyk wystąpił w roli Jezusa. Mały wtedy byłem, ale pamiętam jakie to na mnie ogromne wrażenie zrobiło.🙂

     
  2. StaryChemik

    26 Kwiecień 2011 at 22:41

    No właśnie kilka osób mi opowiadało z zachwytem o tym spektaklu z Piekarczykiem. Jest zresztą na jutubie kawałek. Mocna rzecz.

     

Skomentuj

 
