RSS

Pewne wyjaśnienie – aby nie było wątpliwości

05 Maj

Od dość dawna, ale szczególnie od kilku dni docierają do mnie informacje, że jestem podejrzewany o prace komercyjne na rzecz niektórych krajowych producentów/dystrybutorów liquidów.
Chciałem wyjaśnić ewentualne wątpliwości – nigdy nie pracowałem ani też nadal nie pracuję dla jakiegokolwiek dostawcy/sprzedawcy. Owszem, wielu zgłaszało i zgłasza się do mnie po rady, konsultacje lub też wyjaśnienie pewnych spraw (sam do tego zachęcałem) – zawsze chętnie w miarę możliwości i wolnego czasu pomagałem. Robiłem to zawsze społecznie, choć doskonale wiem, że tak naprawdę takie prace są mało popularne. No, ale można mnie po prostu potraktować jako hobbystę czy też mało szkodliwego wariata.
Dla jasności dodam, że nie oznacza to oczywiście, iż uważam taką pracę za coś niewłaściwego. Praca głową jest tak samo ważna jak np. praca łopatą.
To tyle gwoli wyjaśnienia… mam nadzieję, że wszystko jest już jasne.

 
1 komentarz

Opublikował/a w dniu 5 Maj 2011 w ogólne

 

One response to “Pewne wyjaśnienie – aby nie było wątpliwości

  1. Inawera

    5 Maj 2011 at 11:59

    Prosiliśmy nie jeden raz o pomoc i prosić będziemy jeżeli taka konieczność zajdzie.
    Mądrego miło posłuchać.

     

Skomentuj

 
