RSS

Już wkrótce nowy poradnik – tym razem dla „mieszaczy”

13 Wrz

Od jakiegoś czasu coraz więcej e-palaczy próbuje swoich sił mieszając własne płyny. Co prawda na blogu był cykl wpisów na ten temat, ale docierały do mnie już od wiosny pytania o to, czy zamierzam wydać taki poradnik w formie broszury,
Zabrałem się za to jeszcze przed wakacjami i praca powoli zmierza do końca. Tekst jest już nie tylko gotowy, ale także zaopiniowany przez czterech recenzentów merytorycznych – bardzo doświadczonych e-palaczy, którzy z niejednej buteleczki e-liquid dymali.
Po dokonaniu zaleconych przez PT Recenzentów zmian w tekście, powędrował on do rąk Pani Redaktor, której równie czujne jak piękne oczy wyłapią zapewne masę błędów językowych, które przyjdzie mi poprawić.
A potem już z górki – uzupełnienie tekstu zdjęciami, sformatowanie, skład, dołożenie stosownej okładki (ta też jest już w projektowaniu) i wysyłka do druku. Summa summarum – za kilka tygodni świeżutki produkt powinien być już gotowy do wysyłki.
Starałem się opisać wszystko ab ovo. Założenie było takie, że mieszać zaczyna ktoś, kto już ma troszkę doświadczenia z samym sprzętem, dlatego też o samych e-papierosach nie ma tam praktycznie nic. Jest za to trochę o składnikach liquidów, sprzęcie, który może się przydać do mieszania i samej technice sporządzania liquidów. Sporo miejsca poświęciłem też kwestiom związanym z bezpieczeństwem podczas pracy – jak dobrze wiecie, to jest coś, na co zwracam zawsze uwagę.
To tyle autopromocji – resztę jak zawsze zweryfikuje rynek.

 
5 komentarzy

Opublikował/a w dniu 13 Wrzesień 2011 w ogólne

 

Tagi:

5 responses to “Już wkrótce nowy poradnik – tym razem dla „mieszaczy”

  1. ooggi

    7 Październik 2011 at 11:42

    a może by tak video-poradnik na youtube?

     
  2. Michał Gołuński (@migol)

    11 Październik 2011 at 10:01

    Chemiku, a czy planujesz wydać swoją pracę w formie elektronicznej? Np. na Kindle czy w jakimśpolskim sklepie z e-bookami? http://wydaje.pl/ oferuje całkiem niezłe warunki ponoć. Tylko proszę o jakiś format na czytniki e-książek (EPUB, MOBI, PRC…) a nie PDF który jest bezużyteczny na czymś innym niż wydruk czy komputer. W razie potrzeby służę pomocą, na zielonym jestem pod nickiem migolnet🙂.

     
  3. StaryChemik

    11 Październik 2011 at 11:23

    @ooggi: nie bardzo mam czas na to, aby się bawić w kręcenie filmów. Jeśli jednak taki wideoporadnik się pojawi, przyjrzę mu się chętnie i będę u siebie promował (pod warunkiem, że będzie naprawdę rzetelnie zrobiony)

    @Michał: myślałem już o tym, jest szansa, że coś takiego się pojawi. Oczywiście, że tylko format e-bookowy wchodzi w grę – sam jestem od niedawna posiadaczem i wielkim fanem Kindelka-Kundelka. Zajmę się tym po obrobieniu bieżących spraw, które mi się nieco skomasowały.

     
  4. raven moonshae

    26 Październik 2011 at 23:03

    Szanowny Panie!

    Mój komentarz będzie zbiorem pean’ów na Pańską cześć, jako że ogromną wiedzę, dzięki Panu zdobyłem, a i do wielu przemyśleń Pańskie publikacje mnie skłoniły. Serdecznie (jak sądzę, również w imieniu wielu innych, którzy nie popełnili komentarza) dziękuję za pracę i czas, który Pan poświęcił na wszystkie artykuły na tym blogu. Gdyby nie Pan, wiele pojęć, które przez e-palaczy takich jak ja są na codzień używane, obrosłoby już w „miejskie mity” i zostało błędnie zdefiniowanych w codziennym użyciu.

    Będziemy szalenie zobowiązani za dalszą Pańską działalność w dziedzinie e-p.

    Wdzięczność za wniesiony przez Pana trud, ciężkim jest do wyrażenia.

    Wyrazy szacunku, pozdrawiam!

     
  5. Tomba

    27 Październik 2011 at 11:54

    Gdy zostałem poproszony o zrecenzowanie, to czułem wielką trwogę, ale też i satysfakcję.
    Z wielką przyjemnością przeczytałem poradnik, który napisany jest znakomicie. Tak, jak to potrafi St. Chemik.
    Jest w nim dużo wiedzy, która jest niezbędna każdej osobie pragnącej rozpocząć swoją przygodę z „samoróbkami”, ale przede wszystkim wiedzy, zaserwowanej w prosty i zrozumiały dla zwykłych śmiertelników sposób, ukraszonej odrobiną humoru.
    Jest w nim też dużo cennych porad i dużo aspektów dotyczących bezpieczeństwa.
    Polecam tę lekturę wszystkim, którzy chcą tworzyć własne liquidy.

     

Skomentuj

 
