RSS

Mały jubileusz – 100 000 odsłon

19 Gru

Gdy zaczynałem pisanie tego bloga, założyłem sobie, że po roku sprawdzę jego „czytalność” i wtedy zdecyduję, czy warto go kontynuować. Pomyślałem sobie, że będzie fajnie, jeśli po roku liczba odsłon wyniesie 25 tysięcy. Udało się ten wynik osiągnąć w 10 miesięcy.
Dziś wieczorem, po 599 dniach prowadzenia bloga przekroczona została liczba 100 tysięcy odsłon.

Myślę, że to niezły wynik, jak na blog hobbystyczny czy też w jakimś sensie specjalistyczny. Cieszą mnie każde odwiedziny i każdy komentarz, bo pokazują mi one, że ludzie jednak czytają te wpisy. Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze.

Cały czas jestem otwarty na propozycje tematów, które warto tutaj poruszyć. Staram się uwzględniać różne propozycje, które dostaję drogą mailową, czekam na kolejne pomysły.

 
5 komentarzy

Opublikował/a w dniu 19 Grudzień 2011 w ogólne

 

5 responses to “Mały jubileusz – 100 000 odsłon

  1. Gie

    19 Grudzień 2011 at 21:51

    Czytam regularnie, ale komentuję po raz pierwszy. Dzięki🙂 Tak trzymaj!

     
  2. rever

    19 Grudzień 2011 at 23:28

    Gratuluję, pozdrawiam, i dalszej wytrwałości życzę. Dzięki🙂

     
  3. gotronkk

    20 Grudzień 2011 at 08:04

    Gratuluję Chemiku [; Ja otrzymuję Twoje wpisy na maila, ale też czasem wpadam poszukać jakiś informacji. 100 000 to jest liczba [;

     
  4. Stefan

    20 Grudzień 2011 at 08:24

    Super, gratuluję zarówno pomysłu jak i sukcesu w osiągnięciu tak wielkiej poczytalności.
    Pozdrawiam.
    Stefan

     
  5. Magoo

    20 Grudzień 2011 at 12:04

    Gratulacje! Rzadko coś tu piszę, ale codziennie tu zaglądam. Tak trzymać!

     

Skomentuj

 
