RSS

Ileż można odpoczywać…

03 Kwi

Muszę przyznać, że po opublikowaniu przedwczorajszego wpisu na blogu moja skrzynka mailowa została wręcz zapchana listami. Po pobieżnym przejrzeniu obu listów(*) i głębokim namyśle zdecydowałem się przerwać to przedłużające się milczenie. Skoro jest takie zapotrzebowanie, nie mogę tak po prostu odejść.😉
A tak na poważnie – no cóż, Prima Aprilis się skończył, pora wrócić do roboty. Koniec żartów.
Co prawda nie widać w tym momencie na horyzoncie żadnych rewolucji, jeśli chodzi o kwestie chemiczne dotyczące e-fajek, ale nadal będę śledził doniesienia naukowe i medialne.

(*) Nie musiałem ich dokładnie czytać, bo sam je do siebie wysłałem.
 
4 komentarzy

Opublikował/a w dniu 3 Kwiecień 2012 w ogólne

 

4 responses to “Ileż można odpoczywać…

  1. Mareckimt

    3 Kwiecień 2012 at 19:05

    Takie bomby dobrze dementować jest następnego dnia, bo ja od wczoraj cały w nerwach chodzę🙂
    Fakt, na rewolucję chemiczną w e-paleniu nie zanosi się, ale może nadejść inna, mocno z e-paleniem związana. O tym gdzie indziej jednak i trochę później😉
    Dobrze, że to tylko żart, Stary Chomiku🙂

     
  2. art-pet

    3 Kwiecień 2012 at 21:08

    Witaj ))) może dzień e-papieroska nie wypalił, ale myślę że warto dalej dzieło smagania piórem kontynuować, choćby ze względu na to że zasiałeś już (mam nadzieję) przynajmniej ziarnko ciekawości wśród opozycji. Ale mi się wyrwało… ( już nie ma opozycji – teraz to twoi zwierzchnicy PSY) (czytaj- decydenci). I nie trzeba będzie zaczynać wszystkiego „ab ovo”. Ja jestem ZA, a nawet ZA ))) Gorąco pozdrawiam.

     
  3. eser

    4 Kwiecień 2012 at 07:11

    Świat odetchnął😀

     
  4. pysiol

    5 Kwiecień 2012 at 09:33

    Bylem pewien(prawie) ze Stary Chemik blaguje:)a bez niego nawet chmurzenie mialoby posmak analoga.Zwlaszcz ze dla pewnej grupy jest(i mam nadzieje)pozostanie mentorem a moze nawet guru

     

Skomentuj

 
