RSS

Jutro (17 maja) czat – m.in. o e-papierosach

16 Maj

Jutro o godzinie 14 na portalu czateria.interia.pl odbędzie się czat z panią Ewą Florek – profesorem toksykologii poznańskiego Uniwersytetu Medycznego.
Już teraz można zadawać pytania, na które (być może) odpowiedzi zostaną udzielone jutro.
No, jestem ciekawy ilu e-palaczy się stawi. Oczywiście bardzo ciekawią mnie odpowiedzi pani profesor. Jako ciekawostkę dodam, że w zeszłym roku była w Poznaniu konferencja dotycząca m.in. palenia oraz NTZ. Chciałem wziąć w niej udział jako dziennikarz naukowy (napisałem, kim jestem, podałem linki). Niestety, zostałem odprawiony z kwitkiem. Pani prof. Florek uzależniła moją obecność od uiszczenia opłaty konferencyjnej, a więc podziękowałem.
Obawiam się, że jutro dowiemy się, że e-fajki są niezbadane, że FDA to i tamto i że najlepsze są jakieś tam środki NTZ. Obym się mylił.

 
4 komentarzy

Opublikował/a w dniu 16 Maj 2012 w ogólne

 

4 responses to “Jutro (17 maja) czat – m.in. o e-papierosach

  1. Michu

    16 Maj 2012 at 23:10

    Witam , a Pani profesor ładna chociaż ? bo jak nie to nie ma co iść .

     
  2. Jagon

    17 Maj 2012 at 07:28

    Hmm, Chemiku, a będziesz w stanie „zarchiwizować” ten czat? Godzina 14 niestety , przynajmniej w moim wypadku, uniemożliwia mi uczestnictwo, a chciałbym się zapoznać z tezami głoszonymi przez panią Florek.
    Pozdrowienia

     
  3. rocq

    17 Maj 2012 at 20:03

    „Stary_Chemik: czy poznański Uniwersytet Medyczny myślał o tym, aby wziąć udział w jakichś badaniach dotyczących e-papierosów?
    prof. Ewa Florek: Takie badania prowadzimy, aczkolwiek wyniki nadal nie są publikowane, bo badania są w toku.”

    Ogólnie to mam wrażenie, że wypowiedzi prof. Florek promują tabletki i inny syf zastępczy …
    Były badania które udowodniły, że skuteczniejsze jest placebo niż środki NTZ …
    Ja kiedyś żułem te gumy, jeszcze więcej po nich jarałem …

     
  4. rocq

    17 Maj 2012 at 20:04

     

Skomentuj

 
