RSS

Dziś „Dzień bez papierosa” a e-papierosy nie istnieją

31 Maj

Ano właśnie – dziś obchodzimy Światowy Dzień bez Papierosa. No fajnie, pomyśli sobie taki zwykły e-palacz. Mnie to nie rusza, bo ja mam… HA! Co ja mam? No, niby coś, co pozwoliło rozstać się bez żalu z analogami. Właśnie – wydaje się więc logiczne, że jeśli ktoś pisze artykuł naukowy o wspomaganiu rzucania tytoniu, szczególnie jeśli jest publikowany w specjalnym wydaniu Tobacco Control  opisującym ostatnie 20 lat takiego wspomagania, to chyba powinien napomknąć, że istnieje coś takiego jak e-papieros.
A jednak nie – są plastry, gumy i inna NTZ, są tabletki. Ba, analizowane są konsultacje telefoniczne czy też eksperymentalna szczepionka. A e-fajek nie ma. No fakt, po co pisać o czymś, co używa zaledwie 2,5 miliona Amerykanów (i sporo milionów ludzi w innych krajach). Przecież to pomijalny margines.
No cóż, zapewne bez znaczenia jest fakt, że obaj panowie autorzy są sponsorowani przez firmy produkujące środki do NRT oraz wareniklinę. Przecież ogólnie wiadomo, że tacy panowie są obiektywni i bardzo rzetelni w swoich badaniach.
Tak, moi drodzy – e-fajki nie istnieją. To rzekłszy oddalam się do mojego ulubionego nieistniejącego e-fajka i zaciągam się aromatycznym nieistniejącym e-liquidem. I zastanawiam się, w jakim matriksie żyję…

 
6 komentarzy

Opublikował/a w dniu 31 Maj 2012 w ogólne

 

Tagi: ,

6 responses to “Dziś „Dzień bez papierosa” a e-papierosy nie istnieją

  1. rocq

    31 Maj 2012 at 18:01

    No to ja też razem z Tobą zaciągnę się matrixowym liquidem … niech żyje to co nie istnieje.

     
  2. Mareckimt

    31 Maj 2012 at 18:28

    A tu skromny, acz ciekawy artykuł, zwłaszcza akapity wyróżniane grubszą czcionką:
    http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,11833131,_Ofensywa_koncernow_tytoniowych__Chodzi_o_trudne_do.html
    „Koncerny tytoniowe wchodzą w relacje z politykami, a ukryci lobbyści doradzają w Sejmie parlamentarzystom: blokują legislacje i „zmiękczają” projekty…”
    Jakoś specjalnie zaskoczony nie jestem treścią, czytając i pykając swojego matrixowego VV🙂

     
  3. szczuro

    31 Maj 2012 at 20:33

    czyli nadal wszystko po staremu… niestety

     
  4. Piotr

    31 Maj 2012 at 21:27

    anie))) bo radio Wa-wa poruszyło temat dzień bez papierosa zachęcali do SMS-owania jak rzuciłem palenie. Napisałem dosłownie: Tylko e-papieros i…dostałem odpowiedź : Twój sms nie został rozpoznany wyślij sms ponownie:-))) hi hi cha bu cha cha …

     
  5. Mareg

    31 Maj 2012 at 23:45

    no jak widać tworzymy podziemie🙂 po prostu boją się konkurencji zdrowie jest na dalszym planie😦 ps. od jakiegoś czasu nie działa mi kanał RSS z tej strony😦 ”POBIERANIE DYNAMICZNEJ ZAKŁADKI SIĘ NIE POWIODŁO” czy to problem tylko u mnie ?? w pracy na służbowym komputerze też nie działa😦 Pozdrawiam!!

     
  6. rocq

    1 Czerwiec 2012 at 09:22

    Ale to „podziemnie” przynajmniej ładnie pachnie🙂

     

Skomentuj

 
