RSS

No to 200 000 na liczniku…

26 Czer

Ani się nie obejrzałem, a tu już na liczniku pokazało się 200 tysięcy wyświetleń. Ostatnie sto tysięcy przybyło w ciągu zaledwie 6 miesięcy. No i super – to znaczy, że nie piszę tylko sobie a muzom.


W wakacje zapewne nie będzie aż takiego ruchu – ja też będę pewnie mniej pisał, ponieważ zamierzam nieco odpocząć od tematyki e-fajek i zabrać się za pewne inne sprawy. No i relaks też mi się jakiś należy, może nawet na cały tydzień na urlop wyjadę w lipcu. A co sobie będę żałować, jak szaleć to szaleć.😉
Z ciekawostek – napisałem do Mike’a Siegela w sprawie polskiej odmiany jego Hall of Shame. Dostałem bardzo sympatyczną odpowiedź, a więc pewnie po wakacjach coś podobnego się stworzy. Trzeba się tylko zastanowić nad kryteriami wyboru kandydatów.

 
4 komentarzy

Opublikował/a w dniu 26 Czerwiec 2012 w ogólne

 

Tagi:

4 responses to “No to 200 000 na liczniku…

  1. jaceka

    26 Czerwiec 2012 at 21:40

    Urlop? tygodniowy? „Zazdraszczam”😉
    Hall of Shame pl. może być bardzo ciekawy. Mam nawet pewna kandydaturę😉

     
  2. gotronkk

    27 Czerwiec 2012 at 15:16

    Nic tylko pogratulować. [;

     
  3. Mareckimt

    27 Czerwiec 2012 at 15:53

    Serdecznie gratuluję tylu gości.
    Na pewno ta liczba będzie rosnąć, życzę, by w postępie geometrycznym😉

     
  4. Beata Polańska Wiatr

    2 Lipiec 2012 at 10:35

    Wspaniałych, cudownych, takich naj, naj, naj… wakacji. Komu jak komu, ale Tobie się naprawdę należą.

     

Skomentuj

 
