RSS

Światowe echa prezentacji dr. Farsalinosa – a w Polsce…

27 Sier

Muszę powiedzieć, że bardzo pozytywnie zaskoczył mnie odzew, z jakim po niecały dwóch dobach spotkała się prezentacja dr. Farsalinosa na kongresie kardiologicznym w Monachium.
Informacja ta znalazła się w wielu światowych serwisach informacyjnych, m.in. w

Zagadka: ile polskich mediów (z wyjątkiem mojego bloga) przekazało tę informację?
Ano – jak dotychczas (27.08, godz. 15) – zero doniesień. Owszem, kongres został zauważony, są informacje (chyba wszystkie oparte o jedno doniesienie PAP) o biernym paleniu, o ryzyku palenia w przypadku ciężarnych. I tyle… zero informacji o e-papierosach. Zwykłe przeoczenie? Nie dosłyszeli? Nie bardzo mi się chce w to wierzyć.
Hej, onet.pl, gazeta.pl, wp.pl, interia.pl – obudźcie się! Macie hot newsa – skorzystajcie. No chyba że uważacie, iż nie ma to jak romantyczny błękitny dymek tytoniowy.

 
8 komentarzy

Opublikował/a w dniu 27 Sierpień 2012 w ogólne

 

Tagi: , ,

8 responses to “Światowe echa prezentacji dr. Farsalinosa – a w Polsce…

  1. R4di

    27 Sierpień 2012 at 15:34

    dobre wiadomości się nie sprzedają!

     
  2. satro

    27 Sierpień 2012 at 20:25

    A ja się boję, że część maluczkich uważa chmurzenie za używanie dopalaczy i media są tego świadome:/ Choć oczywiście mogę się mylić…

     
    • neciu007

      28 Sierpień 2012 at 00:01

      Maluczkich, czy tych z Wiejskiej? Czy to może synonimy w tym wypadku?

       
  3. Pingback: Anonim
  4. E-Palacz

    19 Styczeń 2013 at 19:57

    niech ktoś w końcu zrobi konkretne badania jak bug przykazał i niech wypowie się konkretnie na temat e-paleni bo mam dość tego psełdo nałkowego bełkotu ja tam pale od pułtora roku i żyje czuje się znacznie lepiej nisz wtedy kiedy paliłem analogowe i co warzne nieśmierdzi odemnie jak od menela jakiego

     

Skomentuj

 
