RSS

A jednak coś się ruszyło…

28 Sier

Wczoraj narzekałem na to, że polskie media pominęły milczeniem doniesienia z Monachium. Dziś sytuacja się zmieniła, ponieważ mamy już dwa artykuły, w których są one komentowane:

Polecam szczególnie ten pierwszy, autorstwa Sławomira Zagórskiego. To chyba pierwszy tak obiektywny tekst na temat e-fajek, jaki ukazał się w naszych mediach. Oby ta jaskółka jesienią uczyniła wiosnę.
Jeśli znajdziecie jeszcze jakieś publikacje na ten temat – dajcie znać. Ja też będę monitorował media.

 
3 komentarzy

Opublikował/a w dniu 28 Sierpień 2012 w ogólne

 

Tagi: , ,

3 responses to “A jednak coś się ruszyło…

  1. sawas

    28 Sierpień 2012 at 17:49

    Wspaniale. Dwa artykuły w dwóch uznanych pismach, oba rzetelnie opisują pomyślne dla nas wieści z Monachium. Super, nic tylko się cieszyć. Oby więcej takich

     
  2. wojtek

    28 Sierpień 2012 at 22:55

    Ruszyło, to moim zdaniem mało powiedziane, kilka lat czekałem na coś takiego.

    Sceptycy pewnie powiedzą, że jak zwykle, rozejdzie się po kościach, to tylko jakieś tam artykuły, nic to nie zmieni itd.

    Ja jednak jestem optymistą i wiem, że zrobiliśmy kilka kroków do przodu. Droga będzie długa, lecz właśnie takie kroki mogą doprowadzić nas do celu.

    Na pewno jeden z kroków zrobił Mirek,
    Mirku, tak trzymać🙂

     
  3. Leda Michał

    3 Wrzesień 2012 at 02:37

    Ja osobiscie byłem zaskoczony po przeczytaniu GW tego artykulu na temat epalenia.. byl on rzeczowy, obiektywny, bez typowej medialnej nagonki i bzdur wyssanych z palca..
    podejscie mediow sie zmienia i mam nadzieje, że odczujemy tego efekty

     

Skomentuj

 
