RSS

Wyjaśnienie

17 List

Ponieważ od jakiegoś czasu namnożyły się maile oraz PW z rozmaitymi pytaniami do mnie, chciałbym raz na zawsze wyklarować pewne sprawy.
Szanowni Korespondenci – cieszę się, że uznajecie mnie za kogoś, kto jest w stanie rozwiać Wasze wątpliwości czy też uzupełnić wiedzę, ale postarajcie się dobrze zrozumieć to, co napiszę.
Ja naprawdę nie mogę odpowiadać na dziesiątki pytań dotyczących wszelakich kwestii związanych z e-papierosami. Na wiele z nich nie znam po prostu odpowiedzi, a jeśli trafiają się takie, na które odpowiedzi znam, to naprawdę nie dysponuję aż taką ilością wolnego czasu, żeby prowadzić społeczną poradnię mailową. Różne sprawy związane z e-papierosami to tylko wycinek mojej działalności i nie może mi zajmować większości życia. Kiedyś już zresztą pisałem na ten temat.
W szczególności nie zajmuję się odpowiedzią na pytania, co konkretnie trzeba zrobić i jakie przepisy spełnić, aby produkować/sprzedawać/importować liquidy – te informacje są ogólnodostępne, więc warto włożyć trochę wysiłku i je znaleźć.
Nie doradzam też co warto kupić i od kogo – choćby dlatego, że nie używałem sprzętu czy liquidów od wszystkich sprzedawców i mógłbym swoją opinią kogoś skrzywdzić. Nie znam też magicznych przepisów na liquidy. Zresztą to jest chyba dość jasne, że każdemu smakuje coś innego. Przy okazji – nie opiniuję żadnych sprzętów ani liquidów – nie jestem przedstawicielem federacji konsumentów e-fajek. Teraz zresztą znacznie prościej mi przychodzi odmowa, jako że jestem już wolny od chmurzenia.
Absolutnie nie prowadzę też zdalnej poradni lekarskiej (co prawda jestem doktorem, ale nie medycyny) – z pytaniami tego typu proszę się zwracać do wykwalifikowanego personelu medycznego. Nie szukajcie porad tego typu w sieci!
Proszę o zrozumienie. Dziękuję za uwagę.

 
3 komentarzy

Opublikował/a w dniu 17 Listopad 2012 w ogólne

 

Tagi: ,

3 responses to “Wyjaśnienie

  1. Piotr

    17 Listopad 2012 at 17:46

    i tak będziesz naszym Guru ;-)))

     
  2. Magoo

    17 Listopad 2012 at 23:54

    Poczułeś ciężar sławy… Moim zdaniem zasłużyłeś na nią🙂

     
  3. Kaszëba

    19 Listopad 2012 at 23:00

    A ja uznaję takie zakłócanie najświętszego spokoju za brak wyczucia. Współczuję, że doczekałeś się roli @maila zaufania.

     

Skomentuj

 
