RSS

No i rozdajemy pierwsze 10 kompletów liquidów!

29 List

Dla wytrwałych czytelników bloga, którzy siedzą po nocach!
Mamy do wzięcia teraz 10 kompletów liquidów. Zostaną one wysłane w najbliższy wtorek/środa, przesyłka polecona priorytet (oczywiście na nasz koszt).
Zestaw to 3x10ml (z każdego smaku po jednym), należy jedynie podać moc liquidu:
Wszystkie smaki dostępne w 4 mocach:
• HIGH – 18mg/ml płynu,
• MEDIUM – 12mg/ml płynu,
• LIGHT – 6mg/ml płynu,
• ZERO – 0mg/ml płynu

smaki:
American Top
Tytoniowy liquid z domieszką bliżej nie określonego owocu, lekko goryczkowaty z półsłodką nutą bardzo delikatnie wyczuwalną, z bardzo ciekawym lekkokwaskawym zakończeniem. Smak nie mdlący, czuć jak smaki przechodzą w trakcie wapowania między sobą jednocześnie. Smaki nie mieszając się, ale ciekawie współistnieją obok siebie.

Strong Mint
Liquid wita nas lekką słodyczą, która przechodzi przez lekko wyczuwalną wanilię z nutką anyżu, aby na koniec zaatakować mocno orzeźwiającą miętą pieprzową. Liquid lekki i przyjemny pozostawiający w ustach smak i odczucie całkowitego orzeźwienia, smaki jak w innych liquidach z tej serii nie są pomieszane ze sobą, ale pokojowo egzystują obok siebie dzięki czemu przyjemność z wapowania jest większa.

Light Cherry.
Wytrawny liquid z wyczuwalną mocną goryczką, wiśniowo-anyżową lekką pestką po środku oraz z tłem delikatnie słodkawo-kwaskowym. Liquid lekki i przyjemny dla wapującego i otoczenia, smaki nie zlewają się ze sobą przez co smak ewoluuje podczas wapowania.

10 pierwszych osób, które w komentarzu do tego wpisu napiszą:
„poproszę ….mg/ml” i mailem podadzą adres wysyłki z końcem tygodnia dostaną przesyłkę.

Czas start!

 
43 komentarzy

Opublikował/a w dniu 29 Listopad 2012 w ogólne

 

43 responses to “No i rozdajemy pierwsze 10 kompletów liquidów!

  1. mmaku89

    29 Listopad 2012 at 23:38

    poproszę o 12mg/ml

     
  2. szczuro

    29 Listopad 2012 at 23:39

    18mg

     
  3. adam w

    29 Listopad 2012 at 23:39

    Poprosze 18mg/ml

     
  4. Teck

    29 Listopad 2012 at 23:40

    Poproszę 6 mg/ml. Zaraz wysyłam mail. Dziękuję🙂

     
  5. karol

    29 Listopad 2012 at 23:40

    poproszę 18 mg/ml

     
  6. Karol Cieślak

    29 Listopad 2012 at 23:43

    Poproszę 12mg/ml

     
  7. R4di

    29 Listopad 2012 at 23:44

    poproszę 12 mg

     
  8. Ciekawek

    29 Listopad 2012 at 23:44

    poproszę 18 mg/ ml ( ale niespodzianka !)

     
  9. UnitrA1979

    29 Listopad 2012 at 23:44

    Poproszę 12mg/ml

     
  10. Amos Tversky

    29 Listopad 2012 at 23:45

    poproszę 12mg/ml

     
  11. StaryChemik

    29 Listopad 2012 at 23:45

    Dziękuję, lista zamknięta!

     
  12. jagon

    29 Listopad 2012 at 23:46

    Poproszę 0mg🙂

     
    • jagon

      29 Listopad 2012 at 23:47

      eeehhh, 1 min😦
      pozdrowienia

       
      • StaryChemik

        29 Listopad 2012 at 23:48

        Nie desperuj… jesteś na liście rezerwowej. A poza tym – warto zaglądać tutaj…😉

         
        • jagon

          29 Listopad 2012 at 23:50

          mail mi zagląda🙂 Tyle tylko że maila nie sposób sprawdzać non-stop🙂

           
  13. Adam O

    29 Listopad 2012 at 23:47

    poproszę 12mg/ml

     
  14. szczuro

    29 Listopad 2012 at 23:48

    dziekuje i poprosze😀
    BTW cos komentarze lekko szwankuja, wczesniej tez mialem problem, pisalem komentarz, ale sie nie pojawial, wpisujac ponownie to samo, dostawalem komunikat, ze taki kometarz juz istnieje, ale nie byl widoczny, tutaj mialem podobny problem, ale po zmianie trescie i usunieci poprosze, sie pojawil🙂

     
  15. R4di

    29 Listopad 2012 at 23:48

    teraz głupie pytanie:) jaki adres e-mail?

     
    • UnitrA1979

      29 Listopad 2012 at 23:52

      Podłączam się pod pytanie – na jaki mail wysłać adres?

       
  16. marekn57

    29 Listopad 2012 at 23:49

    poproszę 18 mg/ml

     
  17. Adam Turzyński

    29 Listopad 2012 at 23:50

    Gratulacje dla obdarowanych.🙂

     
  18. darogmi

    29 Listopad 2012 at 23:51

    i tak kupiłem🙂

     
  19. Szymon

    29 Listopad 2012 at 23:51

    Poproszę 18 mg/ml.

     
  20. karol

    29 Listopad 2012 at 23:51

    Bardzo się cieszę i dziękuję! Na jaki adres wysłać… adres?😉

     
  21. StaryChemik

    29 Listopad 2012 at 23:52

    Mail automagicznie mi wcięło z wpisu – oczywiście starychemik na znanej poczcie gmail.

     
  22. Ciekawek

    29 Listopad 2012 at 23:52

    ja też nie znajduję adresu e-mail, na który podesłać adres wysyłki

     
    • R4di

      29 Listopad 2012 at 23:58

      Adam co innego indywidualne preferencje, a co innego oczekiwania rynku.

       
  23. Adam Turzyński

    30 Listopad 2012 at 00:32

    ? Słucham? Jestem zdeklarowanym przeciwnikiem aborcji, ale ponieważ są oczekiwania rynku, to otworzę klinikę?😀
    Wczytałem się w tamten post dwa razy i teraz mam dysonans poznawczy.
    Nie mam nic przeciwko smakowym liquidom, sam z nich korzystam, ale zdziwił mnie ten dualizm, tyle. EOT.🙂

     
    • StaryChemik

      30 Listopad 2012 at 10:35

      Adamie – ale rozjaśnij mi, bo nie łapię. Ja jestem przeciwnikiem dziesiątek smaków – tu na razie mamy trzy. Dziesiątek się nie spodziewam, ale chciałbym, aby było kilka dobrych tytoniowych, bo każdy ma jednak swój ulubiony smak.

       
      • neciu007

        1 Grudzień 2012 at 12:37

        Jak dla mnie to takie trzy wystarczą. Idealnie – mój zestaw.😀 Będę musiał spróbować jak wyszło.
        Ale muszę przyznać, że mnie też się tamten wpis przypomniał. Tytoniowy musi być, mięta/menthol też, ale wisienka nie pasuje do tamtego wpisu. Mnie za to pasuje jak ulał.
        Pozdrawiam!

         
  24. Patrycja

    30 Listopad 2012 at 08:14

    Poproszę Strong Mint LIGHT – 6mg/ml płynu, adres wysyłki: ******* Patrycja ******

     
    • mmaku89

      30 Listopad 2012 at 08:17

      lol, może podasz jeszcze nr telefonu? Czytałaś ile sztuk jest do rozdania?

       
    • StaryChemik

      30 Listopad 2012 at 10:34

      Patrycjo – nie ujawniaj adresu publicznie. To rozdanie już jest zakończone, następne będzie pod wieczór.

       
  25. krisu

    30 Listopad 2012 at 12:57

    nie załapałem sie😛

     
  26. Adam Turzyński

    30 Listopad 2012 at 13:26

    Witaj, Drogi Mirosławie. Strong Mint ani Light Cherry nie są tytoniówkami.🙂
    Żeby nie było – ja nie jestem przeciwnikiem liquidów smakowych, wręcz przeciwnie – to są zabawki dla dorosłych.
    Wczoraj w nocy moje zapatrzenie w Ciebie jako guru zostało zgwałcone. W poście podanym przeze mnie dość jasno określasz swój (ongiś?) stosunek do liquidów innych niż tytoniowe, piszesz o mnożeniu bytów i powołujesz Herberta. Teraz 50% Twóich zapewne rewelacyjnych liquidów stanowią nietytoniówki.😀 Tylko O TO mi chodzi.
    Powodzenia i udanych smaków.😉

     
    • StaryChemik

      30 Listopad 2012 at 13:37

      Nie zapominaj o kilku sprawach:
      – to nie jest jednoosobowa firma Starego Chemika (i na tym właściwie mógłbym zakończyć argumentację)
      – to nie jest ostatnia wersja gamy liquidów
      – dopracowanie tytoniowych jest zawsze najtrudniejsze, a nasi blenderzy są perfekcjonistami

       
  27. Adam Turzyński

    30 Listopad 2012 at 16:42

    To albo Stary Chemik sabotuje pracę niejednoosobowej firmy, utyskując na swoim blogu na smaki inne niż tytoniówki, albo Stary Chemik wtedy miał ideały, a teraz ma robotę do wykonania.🙂
    W blenderów nie śmiem wątpić,w ostatnie słowo też nie.
    Reszta – jak powyżej.🙂
    I żeby nie było – życzę szczerze powodzenia, nie po polsku.🙂

     
    • mmaku89

      30 Listopad 2012 at 16:47

      Adamie jakbyś prowadził sklep i na przykład lubiłbyś coca-cole light a nie lubił zwykłej to byś tej drugiej nie sprzedawał mimo że, klienci chcą ją kupić?
      Dobrze rozumiem twoje stanowisko?

       
    • StaryChemik

      30 Listopad 2012 at 17:42

      Adamie – mam wrażenie, że zaczynasz czepiać się drobiazgów i próbujesz coś udowodnić na siłę. Tylko co?
      W tamtym wpisie odnosiłem się do mnożenia w nieskończoność smaków owocowo-różnych. Utyskiwałem na inne niż tytoniowe? Jednak chyba nie…
      A komentarz o „robocie do wykonania” – wybacz, ale jest chyba poniżej pewnego poziomu – bardzo niesympatyczny. Nie rozumiem dlaczego…

       
  28. Adam Turzyński

    30 Listopad 2012 at 17:11

    mmaku89 – przykład trywialny. Z wpisu S CH wynikało wprost, że liquidy nietytoniowe mogą się czkawką odbić, bo dzieci, bo niepoważne.
    Lubienie coli czy coli light ma się nijak do tego zagadnienia – ale ok, pofruńmy – jeśli w coli light byłyby składniki uzależniające/rakotwórcze/trujące i wiedziałbym o tym lub miał takie przekonanie, to bym jej nie sprzedawał.
    Czy teraz moje stanowisko, w całości, jest dla Ciebie jaśniejsze?

     
  29. Adam Turzyński

    30 Listopad 2012 at 20:29

    Moje słowa o robocie zakończyła emotka.
    Fakt – nie masz nieskończoności smaków nie-tytoniowych, ale są, co, po przeczytaniu tamtego wpisu, nie współgra.
    2, 5, 10 – jaka to różnica?

    Ale dalej kibicuję i nie odbieraj moich słów jako zaniżania poziomu, proszę.🙂

     
  30. adrock

    30 Listopad 2012 at 23:13

    Może następnym razem…

     

Skomentuj

 
