RSS

E-papierosy w „Pytaniu na śniadanie” w TVP

08 Sty

No to mieliśmy wczoraj drugi występ naszego niezawodnego Mareckiegomt w telewizji. Muszę przyznać, że tym razem redaktorzy dali wreszcie Markowi dojść do głosu na dłużej niż 10 sekund. Całość robiła bardzo dobre wrażenie. Nawet pan dr Balwicki, z którym jakiś czas temu dość ostro dyskutowałem mailowo, zgadzał się z najistotniejszymi tezami – tym, że e-p są mniej szkodliwe niż analogi jak też są efektywnym sposobem rzucania palenia. Oczywiście cały czas przewijała się w rozmowie kwestia nikotyny i tego, że ona uzależnia, ale dość wyraźnie było widać, że jednak klimat wokół e-fajek był tu zupełnie inny niż w niektórych mediach.
Miejmy nadzieję, że coraz częściej do TV czy radia będą zapraszani ludzie kompetentni, którzy na spokojnie będą potrafili przekazać szerszej publiczności istotne informacje o chmurzeniu. Marek wydaje się wręcz stworzony do takich programów – jest spokojny (podziwiam), przekonujący i kompetentny. Po prostu doskonały rzecznik społeczności chmurzących. Chylę czoła!

 
13 komentarzy

Opublikował/a w dniu 8 Styczeń 2013 w ogólne

 

Tagi: , ,

13 responses to “E-papierosy w „Pytaniu na śniadanie” w TVP

  1. neciu007

    8 Styczeń 2013 at 23:24

    Brawo! Bardzo zwięzła i rzeczowa audycja. Dobry człowiek w dobrym miejscu.

    OT: Strasznie mnie drażni, że wiele streamingów jest serwowanych za pomocą Silverlight. Żeby to obejrzeć musiałem znaleźć komputer z Windowsem… i oczywiście wyskoczyła na koniec reklama najelsiejszej super przeglądarki Exploder 10. Wrrrr.

     
  2. zmieniłem nick na potrzeby tego wpisu )))

    9 Styczeń 2013 at 17:15

    Moja rozmowa z Panem Doktorem Pulmunologiem:
    ja- Panie Doktorze przesiadłem się na e-papierosa
    P Dr.- to jeszcze gorsze niż zwykłe papierosy
    ja- dlaczego?
    P Dr.- bo tam jest czysta nikotyna
    ja- ale ja się teraz dużo lepiej czuję
    P Dr- bo tam nie ma dwutlenku węgla
    ))))))))))))))))))))))))))))) to nie żart ta rozmowa miała miejsce ;-))))))))

     
    • StaryChemik

      9 Styczeń 2013 at 20:07

      Echhh, co tu można napisać…
      A z ciekawości – pan dr w jakim wieku jest?

       
    • Piotr_M

      10 Styczeń 2013 at 00:11

      Dobre. Myślenie wciąż ma przed sobą wielką przyszłość.

       
      • StaryChemik

        10 Styczeń 2013 at 10:45

        „Myślę, więc jestem” powiedział rzeczony pulmonolog. I znikł.😉

         
  3. Piotr_M

    10 Styczeń 2013 at 00:09

    Marecki! Gratuluję! Ściskam Cię (i St. Chemika tyż) – PIotrek

     
    • StaryChemik

      10 Styczeń 2013 at 10:45

      Odściskuję równie serdecznie, Piotrek!

       
    • Mareckimt

      10 Styczeń 2013 at 17:30

      I ja z misia, Piotrze😉 Dziękuję

       
  4. zmieniłem...

    10 Styczeń 2013 at 21:00

    no to i ja Was wszystkich )))

     
  5. zmieniłem...

    10 Styczeń 2013 at 21:02

    a przepraszam nie odpowiedziałem Mirku na Twoje pytanie Pan Doktor ciut młodszy od C/iebie, a niewiele starszy ode mnie ))) pozdrawiam wszech

     
  6. Jagulinda

    11 Styczeń 2013 at 08:32

    Bardzo cieszy, ze audycje i reportaże stają się coraz bardziej obiektywne.

     
  7. zmieniłem...

    11 Styczeń 2013 at 22:31

    trudno zreformować kogoś kto zniknął …😉

     

Skomentuj

 
