RSS

Kompletujemy zespół autorski

04 List

Najpierw chciałbym podziękować wszystkim, którzy zgłosili się na mój apel o pomoc w stworzeniu nowej wersji leksykonu e-papierosów. Chciałbym rozesłać wszystkim informacje wstępne drogą mailową. Dlatego też proszę niżej wymienione osoby o przesłanie swoich aktualnych adresów, jak też imienia i nazwiska i ewentualnie miejsca zamieszkania (tylko do mojej wiadomości oczywiście).
SATRO, vapping_gollum, Krisu, WyindywindualizowanaPieczarka, przeciwnik palenia, swordfish40.
Proszę o jak najszybszy kontakt, żebyśmy niebawem wystartowali.
Do tej grupy dochodzi kilka osób, które zgłosiły się mailowo.
Zanim jednak weźmiemy się za zasadniczą część pracy, warto na spokojnie przejrzeć obecną wersję leksykonu i zastanowić się, jakie hasła można opatrzyć określeniem „historyczne”, a jakich najbardziej brakuje. Potem przedyskutujemy to (mailowo) i jakoś podzielimy się pracą. Aha, ważna sprawa – jeśli ktoś chciałby pełnić rolę koordynatora tych działań, niech się bez fałszywego wstydu zgłosi.
Oczywiście nie zamykamy drzwi dla kolejnych chętnych – każda, nawet najmniejsza pomoc liczy się bardzo. Ja nie jestem w stanie zająć się tą sprawą zbyt mocno, więc w dużym stopniu liczę na Was, moi drodzy.

 
3 komentarzy

Opublikował/a w dniu 4 Listopad 2014 w ogólne

 

3 responses to “Kompletujemy zespół autorski

  1. vaping_gollum

    5 Listopad 2014 at 07:25

    Ok – tylko jak to przesłać jedynie do twojej wiadomości na blogu? No chyba, że jest tu gdzieś twój adres mailowy a ja go nie widzę😉

     
    • StaryChemik

      5 Listopad 2014 at 07:50

      Jasne, że nie na blogu. Mam pocztę na gmail, login to mój nick pisany jednym ciągiem.

       
  2. vaping_gollum

    5 Listopad 2014 at 07:59

    ok wysłałem maila😉

     

Skomentuj

 
