RSS

Blog Roku – podsumowanie

04 Mar

Ponieważ wczoraj w Warszawie odbyła się impreza kończąca konkurs Blog Roku 2014, pomyślałem sobie, że warto pokusić się o kilka słów podsumowania. W skrócie – wygraliśmy. I nie chodzi o jakieś tam nagrody, vouchery czy nawet tego miętowego fiata 500. Ja patrzę na to pod nieco innym kątem. Zauważyłem, że ze strony konkursu było sporo regularnych wejść (nawet dziś, już po zakończeniu), a więc podstawowe zadanie zostało wykonane. Co ważniejsze – kolejny raz społeczność waperska bardzo sprawnie zjednoczyła się w konkretnej sprawie. Na mój blog padło 589 głosów, zająłem ósme miejsce na prawie 400 blogów w „mojej” kategorii. I uznaję ten wynik za bardzo dobry.
Uważni obserwatorzy zauważyli, że zwycięzca kategorii, czyli klinika podciągania cycuszków i naciągania zmarszczek, w dziwny sposób nagle na ostatniej prostej wyskoczył z peletonu. Zauważyli to też organizatorzy, nie nominując go do zwycięskiej trójki. Wygrał blog traktujący o finansach, co nie dziwi ze względu na osobę jurora, Michała Szafrańskiego. Prywatnie powiem, że kibicowałem Złomnikowi, ponieważ lubię pasjonatów.
Warto na koniec odnotować, że blogiem wszystkich blogów została witryna Kulturą w płot. Pozostaje mi tylko pogratulować zwycięzcy.
No i tak kończymy przygodę z konkursem. Jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy zaangażowali się w promowanie mojego bloga, wysyłali SMSy i namawiali innych, aby też to zrobili. Mam nadzieję, że dzięki udziałowi w tym konkursie jakaś grupa nowych ludzi dowiedziała się o e-fajkach, a być może ktoś postanowił spróbować rzucić palenie i przejść na jaśniejszą stronę mocy. To byłoby największe moje zwycięstwo.

 
3 komentarzy

Opublikował/a w dniu 4 Marzec 2015 w ogólne

 

Tagi: ,

3 responses to “Blog Roku – podsumowanie

  1. Adek

    5 Marzec 2015 at 09:20

    Gratulacje! To był bardzo dobry krok aby wystartować w tym konkursie. Miejmy nadzieję, że trochę osób zaczerpnie z przekazanej tutaj przez Pana wiedzy i nie dadzą się ogłupiać masowym mediom. Jeszcze raz serdeczne gratulacje!

     
  2. milo

    5 Marzec 2015 at 11:14

    Gratuluje😀 Bardzo się cieszę.

     
  3. Tommy Black

    5 Marzec 2015 at 13:00

    „To byłoby największe moje zwycięstwo.” To kolejna wygrana potyczka w drodze po to największe zwycięstwo!
    Satysfakcja jednak już dziś jest wielka.Gratulacje takoż…

     

Skomentuj

 
