RSS

UWAGA, POZOR, ATĄSJĄ, WNIMANIJE oraz ACHTUNG (MINEN)!

14 Kwi

Ważna informacja dla tych,którzy wierzą w reinkarnację i jednocześnie w skromność starych chemików. Niebawem 60. rocznica śmierci Alberta Einsteina i 59. rocznica urodzin jednego z chemików, takiego dość starego. Z tego powodu w sieci nastąpi kilka zjawisk, niekoniecznie fizyko-chemicznych, ale na pewno wybuchowych. Będą konkursy, zabawy i inne atrakcje.
Jak mi podpowiada wspólnik, ukrywający się pod pseudo „Czarny Tomasz”, będzie hucznie, ludycznie i będą nieziemskie niespodzianki, coby ziemskość nie spowszedniała i nie spsiała do cna.
Tu wyznanie osobiste. Aż musiałem do słowników rozmaitych zajrzeć, czy mnie Tommy aby nie obraził zagranicznym słowem „ludycznie”. Uff, okazało się, że nie. Dotarłem do określenia „homo ludens” i wysilając umysł doszedłem, że chodzi o człowieka z ludu. Uczono mnie jednak, że nawet jeśli wiem na 100%, że „Pana Tadeusza” napisał Słowacki, powinienem to sprawdzić. I tak dotarłem do tego, że to oznacza jednak coś innego, ale nadal podejrzewam, że Tommy mnie wkręca, bo słów „homo ludens” użył jako pierwszy niejaki Johan Huizinga. To nazwisko brzmi strasznie podejrzanie. Dobra, uwierzę, że to wszystko jest OK, ale jeśli okaże się, że jestem w jakiejś ukrytej kamerze czy innym „Mamy cię!”, to jakem stary chemik, zrobię Mu z d*** jesień średniowiecza.
Dobra, nad tym będziemy się zastanawiać później. Teraz szykujcie się na obchody. Jeśli Was to obchodzi, oczywiście. Jeśli nie obchodzi, zalecam obchodzić szerokim łukiem.
Będziemy się bawić idąc szlakiem wielkich uczonych starożytności – Gipsa z Anhydrytu, Sedesa z Bakelitu i Demokraty z Abwehry. Będą nam patronować także Sodow (wynalazca wody) oraz Schodow (wynalazca klatki), a także inni – Zbił z Pantałyku, Kobieta z Ziobru, Pietia Goras, oraz Wołow (wynalazca d**y). Nie wstydźmy się tańczyć – do zabawy będzie nam przygrywał Iwan Gelis oraz Sbornaja Kamanda Pinka Fłojda. Catering zapewnia wynalazca konserwy – Puszkin.
A więc – nunc est bibendum, nunc pede libero pulsanda tellus!

17

 
17 komentarzy

Opublikował/a w dniu 14 Kwiecień 2015 w ogólne

 

Tagi:

17 responses to “UWAGA, POZOR, ATĄSJĄ, WNIMANIJE oraz ACHTUNG (MINEN)!

  1. Tommy Black

    14 Kwiecień 2015 at 11:00

    Skromność ta,pomieszczona wyżej nakazała mi otworzyć już otwartą kiedyś butelkę…JW, o tym innym razem…
    Ale najważniejsze że dowiemy się tu, z czego produkowano i do czego służyła pigułka wieczysta?
    O ile oczywiście skromność rzuci linkiem…?🙂

     
    • el.guitar

      14 Kwiecień 2015 at 11:24

      Tommy, tylko co antymon i jego połykanie ma wspólnego z jubileuszami zapowiedzianymi przez SCh?

       
  2. marquor

    14 Kwiecień 2015 at 11:18

    Gratuluję stylu i już życzę wszystkiego najlepszego,ponieważ ten humor na chwilę oddala lęki/co będzie jak zabronią/-zwłaszcza,że trafne są skojarzenia ze średniowieczem i inkwizycją.
    Marek- pozdrawiam wszystkich.

     
  3. matatiti

    14 Kwiecień 2015 at 16:17

    Szykuje się wspaniała zabawa, a przy okazji możliwość pogłębienia swojej wiedzy z dziedziny chemii, w konkursie trawnikowym, gdzie przyszło mi w zaszczycie stróżowanie🙂
    Zapraszam wszystkich do wspólnego świętowania😉

     
  4. Madzia

    14 Kwiecień 2015 at 21:46

    „..to jakem stary chemik, zrobię Mu z d*** jesień średniowiecza.”
    Biedny Tommy😦😛

     
  5. Tommy Black

    14 Kwiecień 2015 at 22:50

    @Madzia
    Ja posiadam umiejętność posługiwana się Cave Inimicum i najstarsi chemicy mi nie straszni.
    Boję się tylko starożytnych Czechów!

     
    • Madzia

      14 Kwiecień 2015 at 23:32

      hehe Tommy nic się nie zmieniłeś😉 fajnie..
      Ps. Świetny wywiad.. trochę krótki, ale świetny🙂

       
  6. DonSenior

    15 Kwiecień 2015 at 13:58

    Wybuchy i atrakcje to coś dla mnie. Czekam z niecierpliwością na dym😉

     
    • StaryChemik

      17 Kwiecień 2015 at 09:24

       
      • Tommy Black

        17 Kwiecień 2015 at 09:59

        Rzeczywiście warto przeczytać.Choć ,czy ja wiem…? Do niedawna myślałem że aby wypowiadać się w jakichś kwestiach,zwłaszcza medycznych,trzeba posiadać jakikolwiek stopień kompetencji.
        No ale widać że Panią Dr Ruth Hussey te kryteria nie obowiązują,mimo iż jest przecież lekarzem…

         
        • StaryChemik

          17 Kwiecień 2015 at 13:29

          Nie zapominaj o tradycji „nie znam się, więc się wypowiem”😉

           
        • Wiesław Mrotek

          17 Kwiecień 2015 at 16:26

          Nie podejrzewałem, że lekarzem, a do tego Naczelnym Lekarzem Walii może być osoba, która do trzech (procent) nie zliczy.

           
          • StaryChemik

            17 Kwiecień 2015 at 22:30

            Wiesiu: z zeznań znawców Wysp Brytyjskich wynika, że w Walii wszystko jest możliwe.

             
  7. Wiesław Mrotek

    17 Kwiecień 2015 at 16:31

    Miejsce imprezy – ul. Dworcowa ( http://dworcow.prv.pl )

     
  8. Tommy Black

    17 Kwiecień 2015 at 16:58

    O,właśnie,przywołanie Pana Towarzysza Dworcowa jest tu jak najbardziej na miejscu. W odniesieniu do Pani Dr Ruth Hussey,oczywiscie.
    Otóż ów Dworcow,Anatolij zresztą, powiedział kiedyś:
    ” Podczas wojny [wojny ojczyźnianej] zajmowałem się tym, o czym nie miałem zielonego pojęcia. Szkolenie oficerów politycznych nie było moją dobrą stroną, ale może to i dobrze bo wychowałbym drugiego Stalina.”🙂
    PS
    Chyba wystąpię do Rady Miasta o zmianę nazwy tej ulicy…:)

     

Skomentuj

 
