RSS

Zakaz dla narządu filtrującego, czyli ban-nery… ciąg dalszy

21 Kwi

No to utknąłem kolejne dwa bannery (nr 3 i 4) gdzieś tam we wpisach – dziś, czyli 21.04.
I w tym wpisie czasem dam znać, jak kolejne się pojawią. Warto więc tu zaglądać, aby sobie ułatwić życie.
A czasem nie dam znać – sami szukajcie. Nagroda czeka u Tommy’ego. Pod strażą i ubezpieczona.

23.04 – wczoraj dodałem trzy kolejne bannery. Szukajcie a znajdziecie. Kolejne się szykują i są malowane. Zamieszczę, jak tylko wyschnie na nich farba.

25.04 – a dziś jeszcze cztery rozrzuciłem w różnych miejscach.

WAŻNA UWAGA OGÓLNA! Liczy się tylko pierwsza nadesłana odpowiedź, tak jak w wielu innych konkursach, w tym w moim ulubionym „1 z 10”.

27.04 – dodane kolejne. I jeszcze jedna uwaga – warto poczekać do końca. Zacząłem już dostawać odpowiedzi nieprawidłowe. Patrz wyżej – pierwsza odpowiedź się liczy. I hasło musi być zgodne z przekazanym mi przez Tommy’ego Blacka.

29.04 – przed chwilą wrzuciłem ostatnie dwa bannery konkursowe. Teraz już spokojnie czekam na prawidłowe odpowiedzi.

 
1 komentarz

Opublikował/a w dniu 21 Kwiecień 2015 w ogólne

 

One response to “Zakaz dla narządu filtrującego, czyli ban-nery… ciąg dalszy

  1. StaryChemik

    22 Kwiecień 2015 at 08:36

    Moi drodzy – bardzo proszę, aby nie wpisywać tutaj rozwiązań konkursu. Niech zabawa będzie zabawą.
    Ujawnianie czegokolwiek to jak wpisywanie na pierwszej stronie kryminału nazwiska mordercy.

     

Skomentuj

 
