RSS

Konkurs już pojutrze

28 Kwi

W ostatnim czasie jestem po uszy zanurzony w pracy rozmaitej. Nie zapominam jednak o tym, że obiecałem Wam konkurs. Ogłoszenie już pojutrze. Wszystko jest powoli dopinane, więc mogę już powiedzieć, że mamy organizatorów – Tommy Black i moja skromna osoba, oraz 1/3 jury. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to dziś jury będzie już w pełnym składzie. Jest też już przygotowane zadanie konkursowe. Będzie wymagało kreatywności.
Aha, najważniejsze – są już nagrody! Zacne i bardzo godne. Wszystkiego dowiecie się pojutrze. I nie przejmujcie się, jeśli przypadkiem znikacie na długi weekend. Czasu na zgłoszenie pracy konkursowej będzie sporo.
A w weekend majowy zabieram się do opracowania wyników publikacji, które ostatnio się ukazują. Sporo ciekawych rzeczy z nich wynika.
Tak przy okazji – jestem ciekawy czy ktoś z PT Czytelników wybiera się w czerwcu do Warszawy na GFN, czyli Forum Nikotynowe, albo chociaż na poprzedzające część naukową forum międzynarodowe spotkanie chmurzących, czyli Vapemeet. Napiszę o tym też za kilka dni, bo myślę, że jest to impreza, na której warto być. Choćby po to, aby puścić zgrabną chmurę w towarzystwie wynalazcy e-fajki – pana Hon Lika.
Aha – przypominam – cały czas trwa jeszcze konkurs bannerowy. To już ostatnie chwile.
Tyle informacji bieżących. Więcej niebawem. Wracam do roboty.

Ceterum censeo Directiva Tobaccorum delendam esse!
(A poza tym uważam, że Dyrektywa Tytoniowa winna być
zniszczona!)

A tutaj ostatni banner konkursowy:
18

 
2 komentarzy

Opublikował/a w dniu 28 Kwiecień 2015 w ogólne

 

2 responses to “Konkurs już pojutrze

  1. Alika

    28 Kwiecień 2015 at 11:54

    Ja się już nie mogę doczekać,bo ja tu nawet nigdy nie pisałam,bo się bałam,bo tak uczenie tu było i poważnie, a teraz tak kolorowo,fajnie, i dziewczyny przychodzą no i tak wesoło się porobiło.tak fajnie,ale konkurs będzie pewnie trudny?

     
  2. KnUR1

    28 Kwiecień 2015 at 19:45

    Ja osobiście dziękuje Tobie Stary Chemiku za wiedzę i materiały na Twoim blogu. Bluzgałem tutaj, ale Ty mnie wyleczyłeś🙂

    Masz tu linka takiego, widocznego w Polsce, może się przyda. Nie jest naukowy, może propagandowy, ale w dobrym kierunku:

    http://natemat.pl/140501,e-papieros-zdrowszy-od-tradycyjnego-papierosa

    Życzę zdrowia.

     

Skomentuj

 
