RSS

Dwa miliony

27 Sty

Dawno już nie komentowałem statystyk blogowych. Dziś jednak jest ku temu okazja, ponieważ licznik wyświetleń pokazał, że przekroczona została kolejna okrągła liczba – dwa miliony. Zajrzałem sobie z ciekawości do historii – okazuje się, że pierwszy milion był 28 lutego 2014 (a więc prawie 4 lata po starcie). Tak więc, jak się okazuje, wystarczyły tym razem niecałe dwa lata, aby stuknął kolejny. Bardzo mnie to cieszy, bo dowodzi, że teksty tutaj są nadal czytane.
Tak więc pewnie będę dalej pisał, przynajmniej tak długo, jak długo będę widział, że ktoś tu zagląda, czyta, dyskutuje.
Nieco statystyki: opublikowałem ponad 780 wpisów, które zostały skomentowane ponad 7600 razy. System antyspamowy WordPressa działa bardzo dobrze – wyciął 35 tysięcy komentarzy będących czystym spamem. Najczęściej blog czytany jest w środę (ciekawe dlaczego).
Logowaliście się z wielu egzotycznych miejsc, takich jak Bahrajn, Wyspy Alandzkie, Surinam czy Wyspa Guersney. Poza Antarktydą – wszystkie kontynenty.

No dobrze – koniec analiz i wspomnień. Trzeba patrzeć w przyszłość. Następny wpis statystyczny będzie pewnie wtedy, gdy na liczniku pojawi się liczba 5 mln. Teraz są ważniejsze sprawy do opisywania i komentowania. A moje poniższe hasło staje się coraz bardziej aktualne.

Ceterum censeo Directiva Tobaccorum delendam esse!
(A poza tym uważam, że Dyrektywa Tytoniowa winna być zniszczona!)

 
7 komentarzy

Opublikował/a w dniu 27 Styczeń 2016 w ogólne

 

Tagi: ,

7 responses to “Dwa miliony

  1. Deni

    27 Styczeń 2016 at 09:43

    Gratulacje!🙂 W sumie mnie to nie dziwi, blog jest świetnie prowadzony, z bardzo pomocnymi informacjami, a do tego działa w słusznej sprawie. Życzę kolejnych milionów!🙂

     
  2. Kasia

    27 Styczeń 2016 at 10:07

    Gratulacje:) Ja zawsze wchodziłam na Twój blog w poniedziałek, teraz częściej, bo dużo się dzieje.

     
  3. K_Puchatek

    27 Styczeń 2016 at 12:48

    Gratulacje i przy okazji podziękowania za kawał dobrej roboty🙂

     
  4. refurbished

    27 Styczeń 2016 at 13:26

    Bez Kozery mogę napisać, że 5 milionów będzie za rok. Gratulacje.

     
  5. Dorota

    27 Styczeń 2016 at 15:37

    Gratulacje!!! Dziekuje za kawal dobrej roboty! Za to ze poswiecasz swoj czas dla nas, pomagasz, uczysz i walczysz! Wszystkiego dobrego Mirku!
    Ja tez mysle ze 5mln bedzie za rok!!!
    Goraco pozdrawiam!
    Dorota
    Dzis tez sroda…

     
  6. Jarosław Mizera

    27 Styczeń 2016 at 19:41

    Od dawna już w głowie tkwi mi pomysł, a raczej prośba do Starego Chemika, aby zarchiwizował swoje wpisy i w formie pliku zip lub innego udostępnił użytkownikom do ściągnięcia. Nie wiadomo dokąd i jak głęboko sięgnie „dyrektywa”, a raczej pomysłowość rodzimych urzędników i może pewnego dnia ktoś z nich uzna że ten blog to zachęta do chmurzenia i nakaże zamknięcie. Szkoda tekstów i czterech lat pracy. Ja wiem, że istnieją Wayback Machine czy inne serwisy i można poszukać śladów, ale niektórzy internauci nie mają wiedzy o takich narzędziach.
    Pozdrawiam
    Jarek

     
  7. Marek Mareckimt

    27 Styczeń 2016 at 20:08

    To i ja podbijam statystykę gratulując autorowi.
    A za 3 miesiące szósta rocznica od pierwszego wpisu. Jak ten czas leci…..

     

Skomentuj

 
