RSS

7 lat…

30 Kwi

I tak oto niepostrzeżenie minęło 7 lat od pierwszej publikacji na tym blogu. Nie zamierzam jakoś specjalnie świętować, ograniczę się tylko do krótkiej statystyki. Od 30 kwietnia 2010 roku umieściłem tutaj ponad 900 wpisów, które zostały skomentowane ponad 11 tysięcy razy. Blog został odwiedzony niemal 3,1 miliona razy. Już prawie 500 osób dostaje automatycznie informacje o nowych wpisach. W ciągu ostatniego roku najpopularniejszymi wpisami były te, które odnosiły się do zeszłorocznej ustawy. To oczywiście nie jest specjalnie dziwne. Nadal popularne są wpisy o formaldehydzie oraz… uwaga… o wodzie w płucach 😉 .
Bardzo fajnie analizuje się zapytania w wyszukiwarkach, które odsyłają na blog. Moje ulubione to:
– jak zrobić liquid z wody (do tej pory opisano tylko zamianę wody w wino)
– e-papieros w ciąży (huehue – to sformułowanie mnie zawsze bawi)
– czy palenie e-papierosa to grzech (to się pojawia od samego początku – pozdrawiam podstawówkę i gimbusów!)
– jak ukryć e-papierosa przed rodzicami (pozdrowienia jak wyżej)

Ale za boga nie łapię, jak zapytanie „tymczasem w Teksasie” spowodowało przekierowanie do mnie 😉
No i jeszcze – błagam… nie ma takiego słowa, jak „formaldechyd”. W oczy kłuje!

Nic to, będziemy dalej pchać ten wózek. Jutro zaczyna się maj, oby pogodowo ładniejszy od kwietnia. No i byłoby fajnie, gdyby chociaż od czasu do czasu przychodziły dobre wieści branżowe, czego z okazji siedmiolecia Wam i sobie życzę.
A poza tym…

Ceterum censeo Directiva Tobaccorum delendam esse!
(A poza tym uważam, że Dyrektywa Tytoniowa winna być zniszczona!)

 
15 Komentarzy

Opublikował/a w dniu 30 kwietnia 2017 w ogólne

 

Tagi:

15 responses to “7 lat…

  1. michał78

    30 kwietnia 2017 at 18:51

    Dzięki Ci wielkie za wykonaną dotąd pracę. Keep up the good work! 😉

     
  2. Zubik

    30 kwietnia 2017 at 18:55

    BARDZO DUŻY SZACUNEK DLA PANA.
    Aby przez następne 7 lat było o czym pisać … 😦
    Zawsze jak ktoś zadaje mi pytanie (najczęściej po idiotycznej publikacji w mediach) w temacie NTZ odsyłam do Pana blogu.

     
  3. szczuro

    1 Maj 2017 at 00:58

    Mirek tak trzymaj. Ale to leci. U mnie już 2 lata bez EP.

     
    • StaryChemik

      1 Maj 2017 at 10:05

      Informacja dla czytelników, którzy pana szczuro nie znają – to jest facet, który na początku musiał używać 36 mg/ml, bo mniejsza moc nie dawała rady. A teraz… już wolny.
      Można? Można!

       
      • Malgorzata Wolowska

        3 Maj 2017 at 10:46

        20 lat palenia – 35 papierosów analogowych, a od 3 lat, palę e-papierosa i w chwili obecnej 3% nikotyny, bravo ja !!! ha ha

         
        • StaryChemik

          3 Maj 2017 at 12:17

          Brawo! Ale jeśli można, dopytam: na pewno 3%? Czy może 3 mg/ml?

           
          • Malgorzata Wolowska

            3 Maj 2017 at 12:21

            oczywiście, ma Pan rację, chodziło mi o to że żeszłam na 3mg nikotyny a zaczynałam też od 24mg, nie wiem o co mi chodziło z tymi % /długi weekend/ ha ha ha

             
  4. Andrzej

    1 Maj 2017 at 06:57

    Wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia i dalszej pogody ducha, z okazji okrągłej rocznicy prowadzenia dla Nas jakże ważnego bloga. Pozdrowienia Andrzej.

     
  5. Jacek Halicki

    1 Maj 2017 at 13:44

    A ja przy tej okazji ogłaszam wszem i wobec, że autor niniejszego blogu doczekał się swojego biogramu w Wikipedii, w czym i ja miałem swój skromny udział 🙂
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Miros%C5%82aw_Dworniczak

     
  6. Pablo

    1 Maj 2017 at 15:45

    Gratuluje i życzę dalszej wytrwałości. Trzeba to oblać więc lecę zrobić sobie dobrej herbaty 🙂

     
    • StaryChemik

      1 Maj 2017 at 23:15

      To jest bardzo słuszna koncepcja. Dobra, mocna, koniecznie liściasta.

       
  7. Podpis nieczytelny

    3 Maj 2017 at 08:19

    Nie wiesz, czemu sformułowanie „A tymczasem w Teksasie” przekierowało do Ciebie? To patrz: https://starychemik.wordpress.com/2011/12/02/a-tymczasem-w-teksasie/ 😉

     
    • StaryChemik

      3 Maj 2017 at 10:05

      Uuu… kompletnie zapomniałem, że był taki wpis. 6 lat temu. Historia. Dzięki!

       
  8. refurbished

    6 Maj 2017 at 20:28

    Gratulacje dla siedmiolatka 🙂
    Pchaj tę taczkę dalej. Będę patrzył, czy kto piachu w łożyska nie sypie.

     
  9. Rz

    31 Maj 2017 at 09:08

    Obyś pisał jak najdłużej. Masz świetne artykuły 🙂

     

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.